Служба підтримки ПриватБанку
Уже безліч скарг було на цей “поганий банк”, тема вже заїжджена далі нікуди, але кілька останніх днів – спостерігав цікаві речі. Кожного разу, коли я пишу в онлайн чат, мені надають діаметрально протилежні відповіді на одні і ті ж запитання, приходиш у відділення, а там виходить все по-іншому. Таке враження, що їх там посадили перший раз – і пишуть для того тільки, щоб відчепились від них. А ще ні з того, ні з сього – іноді просять заповнювати форму зі своїми даними – навіть якшо просто задаєш якісь загальні питання. Коротше кажучи, не можна вірити жодному їхньому слову
Ну і раз уже почав про ПриватБанк. Кожному клієнту-”лоху” у відділенні напарюють страховку за 10 грн в місяць (бачу це дуже часто). Багато народу погоджуються. А ще люблять пропонувати безліч послуг, аби тільки видурити з Вас гроші. Я цього вкрай не люблю, якшо мене буде шось цікавити – я сам попрошу. А ще пенсіонери, які дуже довго не думають, знімають з кредитки гроші у кредит – і сплачують комісію 4% (фантастична комісія). Просто мене один попросив типу зняти йому кошти – ну і я кажу “Там комісія аж 4%”. На що цей дядько мені відповів – “Мені всеодно, я в цьому не розбираюсь…” Це реальна нажива на людях, які вперше зустрічаються з банкоматами і для них це дико. Навіщо їм ці кредитки?
Вчора виникла проблема в Приват24. В чаті повний 0, а в твітері на писав, то відразу подзвонили і почали вирішувати проблему. Але до кінця не вирішили. І знов дзвонили. З другого разу нарешті допомогли.
Може і в мене ця страховка про яку я нічого не знаю, бо якось не за що у мене зняли 10 грн.
У мене за якісь паролі зняло 2 грн. Буду писати в службу підтримки, що це таке:)
А ще іноді смс-інформування можуть вмикати без твоєї згоди – 3 грн на місяць.
Смс безкоштовні. Принаймні так на сайті пише. Собі підключив, здається нічого не знімає.
Звичайно, ПриватБанк — не найкращий з банків, та володіє кількома якостями, за рахунок яких, на мою думку, і дозволяє собі такі речі.
1. Популярний — зелений квадратик з кружечком відомий всім.
2. Доступний — відділення є мало не в кожному селі.
3. Система Приват24 хоча й має своє косяки, доволі функціональна.
До речі, про Приват24, мої втрачені там гроші і вирішення питання за допомогою Твітера можна почитати в блозі: http://404.in.ua/2011/12/privatbank-twitter/
Саме так! Тому і користуюсь.
Інших таких популярних немає. Ніби монополія..
Так, банк має дуже багато косяків, але має й багато недоліки, один з яких – не духе компетентні та адекватні працівники
Ошибочно не тот код нажала помогите возобновить