Реклама в інтернеті 2: що обрати новачку?
Уявимо ситуацію, Ви новачок і хочете розмістити рекламу в мережі інтернет. Перше, що треба з”ясувати для себе – який тип реклами обрати.
1. Контексна реклама (Google Adsense або Яндекс Дірект). Для україномовних сайтів радив би Google Adsense, в першу чергу обирати треба рекламу в пошукових системах, а лише потім на сайтах партнерів, так як трафік з пошукових систем всеодно буде більш “природній”. Хоча зараз вже дійшло до того, що конкуренти спецом коікають на вашу рекламу, і я так зрозумів з однієї IP-адреси можна клікати кілька разів Ціна, на яку Ви маєте розраховувати, залежить від популярності запитів, але приблизно можна прикинути – 0,5грн-4грн за клік. Але не факт, що Ви отримаєте цільову аудиторію за ці кошти. Хоча відвідуваність сайту можна піідняти – чим більше грошей – тим більше відвідуваність. Але нас цікавить не відвідуваність, а цільовий трафік – з чого ми отримаємо прибуток.
Щось схоже на контекстну рекламу – є в соціальних мережах Вконтакті та Facebook – але там треба розраховувати на великий бюджет, щоб отримати помітну віддачу.
2. Банерна реклама. В першу чергу це Українська Банерна Мережа. Зазвичай в банерній рекламі оплата здійснюється за покази. Баннери не обов”язково купувати в УБМ, можна купити у будь-якого користувача набагато дешевше, наприклад тут. Для віддачі потрібно зробити яскравий банер, який би зацікавив ваших потенційних покупців, інакше покази швидко розлітаються. В будь-якому випадку ефективність не є дуже високою. Приблизна ціна, за яку можна купити (варто купувати) – 20-30$ за мільйон показів.
Далі розглянемо – банерну рекламу на популярних українських порталах. Наприклад i.ua або bigmir.net. Коштує 20-50 грн за тисячу показів (правда є таргетінг, можливість обирати рекламу для певних регіонів). Варто брати якшо ваша продукція надпопулярна – адже реклама занадто дорога – але й може виправдати себе. 1 мільйон показів виходить 20-50 тисяч гривень
3. Біржі посилань. Розглянемо одразу Sape – це найбільш популярна система – користуюсь тільки нею. Сайтів багато, ціни нормальні (комісія системи лише 10%). Сама суть в купівлі посилань з інших сайтів – отримати вище місце у видачі пошукових систем. Чим більше посилань на ваш сайт з інших сайтів, тим вище місце в пошуку. Таким чином можна збільшити цільовий трафік на Ваш сайт. Трафік з пошукових систем – найбільш корисний для вашого сайту. Приблизна ціна – може бути від цента і до кількох сотень доларів, залежить від якості сайтів, де розміщується реклама (багато чинників – PR, ТІЦ, наявність в каталогах та ін.)
4. Тізерна реклама. Наприклад pop-under.ru. – цей тип реклами ненавидять майже всі користувачі інтернету – це на неї іноді саме потрібно клікнути, щоб переглядати далі сайт. Така реклама викликає бажання одразу піти з сайту, хіба що ви тільки змушені переглядати його! Особисто я б не радив такого купувати…
5. Реклама у блогах (“постовий”). З”явилась недавно, але стала досить популярною. Купується посилання або на початку статті, або в кінці. Зазвичай такі посилання купуються пожиттєво! Є сервіси, наприклад blogun.ru або gogetlinks.ru, але мені вони не дуже сподобались. Краще напряму купувати у блогерів. Приблизна ціна – 1-5$ за посилання.
Купить подъемник онлайн недорого. Ремонт подъемников. Продажа подъемников со скидками.