Принципи ранжування і продажні посилання
Часто пишуть, шо продажні посилання – це погано, такі сайти баняться і т.д. Але більшість користується цим інструментом, та навіть не більшість, всі, хто “просуває” сайти, обов’язково купують посилання. Чи до цього варто прагнути? Ні!
Тоді я задав собі питання: “А як інакше ранжувати сайти в пошуку?”. Та все просто! Має бути боротьба за унікальний контент. Хто перший написав – той і перший в пошуку. По-моєму, це справедливо. Впринципі, це і працює для двох рівноцінних сайтів (з однаковими показниками PR).
Власне, вся оптимізація сайтів зараз грунтується на унікальному контенті, ось до чого треба прагнути! Якшо пишеш дійсно сам – то і віддача набагато більша, мабуть всі це відчувають!
Але продаж посилань буде завжди, від цього нікуди не дінешся. Це як підстраховка. Наприклад 10 сайтів опублікували практично однакову новину одночасно (такого не буває, але можна припустити!). Таким чином, більшу вагу має сайт, на якого більше посилаються. І ше одна причина, по якій будуть продаватись посилання – їх важко відрізнити від непродажних (чистих) посилань.
ПР не впливає на пошук.
А на шо впливає? На швидкість індексації?
Я думаю шо впливає!
З останнім реченням не згідний. Я впевнений що пошукові системи прекрасно бачать що сайт торгує посиланнями: по комерційних анкорах (ноутбук купити, пластикові вікна) і по нетематичних посиланнях.
Тому якщо ми там купуємо лінки, то вони скоріше всього мають занижену вагу.