Перейти до вмісту

8 січня 2013

Platinum Click – інтернет-банкінг від Platinum Банк

ptclick Platinum Click – це інтернет-банкінг від Платинум Банк. Спробую розповісти Вам більше про нього.

Отже, як зареєструватись?

Потрібно підійти у відділення, заповнити купу паперів, надати копію паспорта та ідентифікаційного коду, поставити підпис на кожній сторінці договору. Після цього Вам дадуть логін і пароль. Також перед реєстрацією варто мати хоча б один депозит, до якого дається безкоштовно картка Visa Electron. Її Ви і будете використовувати для різних операцій.

Функціонал.

Основне, що мене цікавить – це відкриття/закриття депозитів. Також можна перераховувати гроші між рахунками всередині Платинум Банку (я таким не користуюсь). Більше, здається, там особливо ніяких цікавих функцій немає. Якщо ж перераховувати на приватбанк, то ліпше мати картку приватбанку (чому я кажу саме про приват – просто він найбільш популярний, найбільше філій і терміналів). Якщо перераховувати на будь-який інший банк – то ніби і вигідно (не пробував), але може йти трохи довше, аніж Ви сплатите безпосередньо в тому ж банку.

Що сподобалось? (в банкінгу та й в самому банку)
Ну все ніби працює справно, дизайн непоганий, можна заходити без СМС-ок, тобто вводити лише логін і пароль, дуже зручно, якщо порівнювати з приват-24.
Банкомати входять до мережі “Атмосфера” – теж доволі зручно. Проценти по депозиту “Готівка щомісяця” надходять безпосередньо на картку, не у всіх банків є така функція.
Досить високі відсотки в порівнянні з іншими банками.

Що не сподобалось? (в банкінгу та й в самому банку)
Кладеш гроші на картку в один день – а надходять на наступний (хоча операція відображається – але на балансі грошей немає). 2-го числа був вихідний, і гроші по депозиту не надійшли (хоча цей день не є державним святом) – тобто можуть робити вихідні, коли заманеться=) Каса працює, здається, до 16-00, що не дуже зручно. Ставки по депозитам поступово зменшуються (зрозуміло, що на вже відкриті депозити ставки зберігаються). Ощадний рахунок був 20% – і кілька місяців не минуло, як стало 15%. Тобто суто рекламна акція.
Купа реклами в інтернеті, але немає коштів на онлайн службу підтримку (елементарно необхідна річ). Замість цього якийсь “блонд патруль” – теж суто рекламна акція, яка не несе жодної цінності.
Обслуговування теж не дуже – кожного разу сидів в черзі достатньо довго (претензій до співробітників немає – тут претензії до банку).
В моєму місті – лише одна філія.

Поділіться своїми думками, залишіть коментар!

Примітка: HTML не допускається. Вашу адресу електронної пошти ніколи не буде опубліковано.

Підписатися на коментарі