Перейти до вмісту

5 червня 2012

7

Нова Пошта – з’ясовано причину поганої якості послуг :)

Все просто – співробітник на складі отримує близько 2000 грн (приблизна цифра – на різних складах може відрізнятись), при цьому на деяких складах працюють по 7 днів в тиждень з 9 ранку до 20 вечора (субота-неділя до 17-00). М’яко кажучи, вільного часу взагалі не залишається, робота не дуже проста… Відповідно, дуже часто змінюються співробітники (там де я отримую-відправляю уже змінювались кілька разів).

Чому така ситуація? Є готові працювати і за такі гроші… Наприклад, я і такої роботи не знайшов, іноді взагалі хоча б щось важко знайти.

Низький рівень зарплати знову ж таки спричинює такі речі:

- пошкодження вантажу при транспортуванні;
- підміна вантажу (наприклад замінити iPhone на копію);
- втрата вантажу взагалі…

Дуже часто в останній час читаю тільки негативні відгуки про Нову Пошту. Мабуть, замість того, щоб відкривати по 50 складів в кожному місті, підвищили б зарплату і покращили б якість послуг…

  1. Akceptor
    5 Чер 2012

    50 складів треба, бо черги космічні. А з великими чергами втомлюються клієнти – стають дратівливими, втомлюються працівники – стають неуважними

    Відповіcти
    • 5 Чер 2012

      Для тих хто відправляє, є система онлайн-оформлення у себе вдома. Роздрукували – запакували – принесли – дали гроші (навіть якщо черга). І ніяких черг не було б, якби всі так робили. Співробітники могли б пропонувати тим, хто багато відправляє – завжди так робити. В якості заохочення могли б робити знижку для тих, хто так оформляє (в деяких містах вже є програма лояльності для таких постійних клієнтів).

      Для тих хто отримує – наприклад на Нічному Експресі завжди видавали все швидко – у них все розкладено по полицям – і відповідно швидко все знаходять.
      На тому складі, де я отримую – все в хаотичному порядку, тому іноді шукають по 2 години.

      Ну і відповідно – якщо вікно на відправку звільниться, то будуть видавати посилки 2 вікна, а це в 2 рази швидше.

      Відповіcти
  2. Petrik
    26 Лип 2012

    Я невважаю що є проблеми в обслугавуванні, скільки я користувався НП все без ексцесів, Хочеться лише подякувати і сказати так тримати!!! =)

    Відповіcти
    • 28 Лип 2012

      Йдеться про картину загалом. Хороші відгуки зазвичай ніхто не пише, а погані пишуть завжди!

      Відповіcти
  3. Поговорити про погане
    22 Лис 2012

    Я от згодна з тим, що люди, які йдуть писати відгуки, швидше за все напишуть щось погане, бо виговоритися хочуть саме ображені.

    коли я вперше йшла на Нову пошту, то теж читала відгуки і була неприємно вражена. Але друзі рекомендували саме нову пошту. В результаті я вже рік користуюся її послугами і чесно кажучи цілком задоволена. А неприємні пригоди можуть траплятися у будь-якого оператора, так як у нас ринок доставки ще недостатньо розвинутий. а робота його лиш починає виходити на високий рівень якості послуг, що надаються.

    Відповіcти
  4. Ольга
    22 Лис 2012

    В мене від НП тільки позитивні враження. Десь два роки вже користуюся їхніми послугами і повністю задоволена. Товар я відсилаю різний, і по габаритах і по фактурі, і поки що все доходило, нічого не билося в дорозі. Оператори в тих відділеннях, де я буваю, працюють швидко, та і взагалі вони там всі таки швидкісні. Короче кажучи, цілком порядна фірма.

    Відповіcти
    • 23 Лис 2012

      ну залежить від конкретних співробітників. Наприклад, на моєму відділенні дуже часто змінюються – одні краще працювали, інші – гірше…

      Відповіcти

Поділіться своїми думками, залишіть коментар!

Примітка: HTML не допускається. Вашу адресу електронної пошти ніколи не буде опубліковано.

Підписатися на коментарі