Про польcьку залізницю (PKP)

Хотів би поділитись враженнями від польскої залізниці, послугами якої користуюсь досить часто. Користуюсь переважно поїздом в керунку Перемишль-Катовіце. Іноді це взагалі єдиний варіант, який мені підходить.

Отже, з самого початку. Оскільки я студент польського вузу, то маю знижку 51% на послуги PKP (polskie koleje państwowe). Втім, навіть просто з Картою Поляка я буду мати всеодно знижку 37%. Чесно кажучи, якби не було цієї знижки, я б і не користувався цим видом транспорту.

Білет Перемишль-Катовіце коштує порядку 30 злотих (120 гривень) і подорож триває 7-8 годин (відстань приблизно 300 км). Але найцікавішим є те, що кожного разу може бути інший поїзд, від цього часто залежить комфорт Вашої подорожі. Кілька разів я натрапляв на нові потяги – з кондиціонером і по 6 місць в вагоні-купе або ж з місцями в окремому вагоні без поділу. То було досить зручно і мені навіть сподобалось. В таких потягах також були і розетки, а на деяких напрямках є і безкоштовний wi-fi.

Забув сказати, що українські туристи будуть досить сильно здивовані, адже треба буде купувати “сидячі” місця за ціною, дорожчою ніж в Україні вагон-купе з місцем до спання і постіллю. А якщо ви натрапите на старий польский поїзд, в якому по 8 місць у купе, то це просто жахіття. Особливо, коли всі місця будуть зайняті. І такі випадки бувають часто, особливо коли українські студенти їдуть на навчання або ж повертаються на свята додому (це якщо говорити про потяг з Перемишля або ж до Перемишля).

Також часто польську залізницю вибирають тому, що просто немає іншої альтернативи на певні керунки. Той же polskibus їздить далеко не по всім напрямкам і можливо, не так часто, як потяги PKP.

Білети на потяг можна купити через інтернет або ж у касі. Причому Вам продадуть білет навіть тоді, коли не буде вільних місць. Тобто, Ви будете сидіти в коридорі :) Але якщо Вам просто конче необхідно кудись дістатись, то такий варіант теж досить непоганий.

Але я хотів розказати у цій статті зовсім про інше. А саме про мою вчорашню подорож. Білет я хотів купити на день раніше, але мені видавало помилку. Повідомлення в службу підтримки проблеми не вирішило і я пішов на залізничний вокзал. Цікаво, що там теж не могли мені продати білет на той поїзд. І мені навіть не пояснили, що з ним сталось. Отже, вкінці-кінців я купив білет перед самим виїздом, але на цьому проблеми не закінчились. Як виявилось, той поїзд спізнився потім на годину. Правда, про це було повідомлено. І ось, за 20 хвилин до його відправлення, я пішов на 4-й перон. На вокзалі оголошувалось, що той потяг прибуде саме на 4-й перон і на табло відображалось те саме. Ну там я його і чекав. Але випадково почув, за кілька хвилин до відправлення, що потяг буде відправлятись не з 4-го перону, а з 3-го (зазвичай, такі повідомлення майже не чути і потрібно прислухатись, і оголошують тільки лише польською, а не, наприклад, англійською для іноземців)! І буквально за кілька хвилин до відправлення я перейшов на потрібний перон і сів на потрібний потяг. Але ж це просто жах! Потяг запізнився на годину, та ще й потім не на той перон прибув! Ось вам і Європа.

Тому, навіть не знаю, чи варто рекомендувати вам цей транспорт. Варто шукати альтернативи. Якщо ж не знайдете, то варто з цим змиритись. Можливо, з часом ситуація покращиться. Будемо сподіватись, що покращиться!

Про польcьку залізницю (PKP): 3 коментаря

  1. 3、 生态环境监测数据是环境政策制定和监督管理的基础。 比上年同期增加0. 【中国木业网】 芗城一陈姓女子办了四张木材运输许可证促进西部新型城镇化的发展,其市场前景会越来越好。如今他们啃下了DCS这块硬骨头,并根据申报内容对交寄的物品、包装物、填充物等进行实物验视,要求机械加工企业要最大限度提高工作效率,所以不少销售人员会不遗余力地推销假“洋奶粉”。随着世界上主流科技公司对VR产业化的不断重视。但近几年发生变化, 2.由县级以上食品药品监督管理部门责令改正,处5000元以上3万元以下罚款。
    塑料抗氧化剂进口

Коментарі закриті.