Не раджу купувати на Aliexpress

aliexpress Привіт всім. Нещодавно, купуючи на Aliexpress, я був неприємно вражений. На цьому майданчику я вже достатньо довго, маю хорошу репутацію покупця і багато відгуків. В більшості випадків все проходило без жодних ексцесів. Але якось вийшло так, що потрібно було замовити телефон, а він був вже знятий з виробництва, тому у більшості продавців його не було в наявності. Згодом я все ж таки знайшов потрібну модель і заплатив. Що цікаво, не було вказано або я не звернув уваги на термін обробки замовлення. Коротше, відправили лише через 15 днів. Чорт з ним, я думаю, головне що модель та, що мені потрібно. Як виявилось після отримання, модель зовсім не та (зрозуміло, що висланий був дешевший телефон, який був в наявності і у всіх інших, тому мені б за кілька днів його без проблем вислали б). Про те, чим саме відрізнялися телефони, я детально розписав, відповідно подав скаргу (dispute). Зрозуміло, що продавець був просто "на морозі", чекав, поки проблему передадуть в арбітраж. І ось, пройшло немало часу, і проблема потрапила у центр з вирішення суперечок (complaint center). Мене знову попросили надати докази, я відправив. І через кілька днів без жодної відповіді - платіж передали продавцю. Знаєте, після цього випадку в мене пропало бажання там купувати. Це абсолютне кидалово (раніше якось вирішувалось таке, але так, щоб жодного центу не компенсували, здивуванню нема меж) ! Особливо Aliexpress від Аукро нічим не відрізняється. Але ж на Аукро іноді можна хоча б дізнатись адресу (якщо продавець її вказав вірно) і "набити морду" кривднику або ж "накатати" заяву в міліцію. У випадку з китайським аукціоном - дзвонити хіба що в трубу :D Навіть служби підтримки як такої немає.

9 коментарів

    1. лише кілька негативних відгуків було, а так майже всі 5*))

      Я теж здивувався, оскільки схожі випадки вже були, і компенсували. Скільки – це вже інше питання.

      А зараз зайшов на aliexpress на facebook – схожі ситуації у багатьох, проблеми висять невирішені по кілька місяців. То хоча б якась надія є. А в мене просто закрили транзакцію – і все на цьому.

        1. Ну я про iherb писав – то все нормально. У випадку втрати, навіть не по їхній вині, компенсовували.

          На asos.com замовляв взуття – теж проблем жодних не було.

          А що стосується китайських магазинів, то навіть PayPal не допоможе. Я якось писав, то сказали, мовляв, домовляйтесь самі! Ну варто купувати на аукціонах і тільки у продавців з бездоганною репутацією…Вони типу хвилюються хоча б за свої відгуки.

  1. Вам потрібно було заповнити анкету яку вони пропонують після диспуту (висилають на пошту рішення по диспуту і ссилку для проходження – Customer Dispute Satisfaction Questionnaire ) і виставити що не задоволені всюди. Також написати на buyer@aliexpress.com що не задоволені результатом. Після цього велика ймовірність що переглянуть диспут у вашу сторону. :-D

  2. Неодноразову купував на Аліекспресс – все завжди нормально проходило. Ну те що довго не висилають – то треба дивитись час обробки замовлення. Також дивлюсь на рейтинги продавця та відгуки. Ще як варіант можна пошукати в соцмережах чи на форумах відгуки про конкретний товар та продавця на аліекспресс. Був у мене один раз випадок – купував джинси – на фотці виглядають гарно, а в “живу” не дуже

    1. Я купував, так думаю, значно більше. І як dropshipping теж.
      Відповідно, проблеми були досить часто.

      З одягом взагалі, розмір не співпав у всіх трьох замовленнях.

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.